Akademicka

7 komentarzy:

  1. Fajny "nieszczel" :) a efekt całościowy jak z "kolorowej" gazety z połowy lat 80-tych. Nie licząc oczywiście pisma "Kraj Rad" bo tam była kreda i full wypas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, 'prawie' jak mój Zenit, który za takie numery odbywa karę dożywotniego więzienia (w szafce).

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt "Orwo + oranżada" :P
    O tak, "Kraj Rad" był pięknie wydany, aż miło było popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kraju Rad" nie miałem przyjemności nigdy czytać a efekt "nieszczela" już dodałem na etapie post-produkcji :D Swoją drogą mój Lubitel też wpuszcza trochę światła i leży w szafce ale nie za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest Uniwersytecka!To Akademicka ew. plac Narutowicza.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałem "Kraju Rad", ciekawe, czy był na większym wypasie niż "Ameryka" ;-)
    a zdjęcie fakticznie klymatyczne.

    OdpowiedzUsuń