Zdobycz robotnicza




9 komentarzy:

  1. oh well...
    plac - jak dla mnie - bąba. garaż takoż.
    czy możliwe byłybyby klikable & powiększable photos?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś podciągnął ;)
    A daszek na drugim zrobił się wręcz uśmiechnięty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tamtędy łazić, nadkładają drogi do domu - ale dla tych okolic warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Er - koncepcja była taka, że tu wrzucam takie zdjęcia robione przy okazji a nie wielką sztukę więc nie myślałem o klikalnych i powiększalnych ale coś mi się zdaje, że będę musiał to zmienić :D

    @IamI - wszystko to HDRy, potem męczenie procesora i oto są :D

    @Marcin - ja też lubię się tamtędy szwendać ale jakoś nie mam zbyt częstych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  5. A swoją drogą ciekawe kiedy wynaleziony zostanie kabina fotoszopowa. Wchodzi się ułomnym, wychodzi doskonałym - jakie to proste...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcinie, kiedyś próbowano coś takiego zrobić a nauka o tym zwała się eugeniką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam podobnego rodzaju kabinę w mieszkaniu. nie eugenicznie, ale jakoś udoskonala...

    Sebik - Wielka Sztuka czeka na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, że nikt mnie nie rozumie jeszcze nie czyni mnie artystą, więc Wielka Sztuka i CSW chyba się na mnie nie doczekają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podczepiam się pod Erowy postulat zdjęć klikable, o ile po klikablu będą powiększable.

    OdpowiedzUsuń