ZSE




ZSE czyli Zespół Szkół Elektronicznych przy ulicy Zajączka 7. Teraz jest to Zespół Szkół Elektronicznych i Licealnych ale dla mnie zostanie na zawsze ZSE. Miałem przyjemność się tu kształcić ale z ukończeniem tej szkoły już był mały problem. Tak czy inaczej zdążyłem się też załapać na seans w kinie "Elektronik". Dzięki temu, że było to jedno z niewielu ogrzewanych kin zachowało się w doskonałym stanie technicznym i ostatnio pojawiają się pomysły ponownego uruchomienia. Niestety trzeba zainwestować grubą kasę w wymianę sprzętu i nagłośnienia więc na pomysłach się zapewne skończy...

5 komentarzy:

  1. Pogoda chyba nie współpracowała. Zacieki takie swojskie, a winieta jak... przedwojenna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja żem tam korzystał z basenu.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Witold - pogoda była.... wybitnie nie do współpracy

    @Er - po tym jak wszedłem raz na basen i wyszedłem po 2 minutach z oczami czerwonymi jak wampir załatwiłem sobie zwolnienie z basenu...

    OdpowiedzUsuń
  4. A w "Elektroniku" to żem niejedne Konfrontacje zaliczył ćwierć wieku temu nazad. I paru kumpli miałem.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jako dziecko na poranki tam chodziłem.

    OdpowiedzUsuń