Osiedle Panieńska


6 komentarzy:

  1. Zieleń kojąca, pogoda kooperująca, piony pionowe :-)
    Fajnie byłoby kliknąć i zobaczyć większe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna zieleń i niebo. I jakiś cudaczny blok na drugim.

    OdpowiedzUsuń
  3. co prawda kojarzą się z Kwapiszonem (1), ale najchętniej ustawiłbym jakąś hałbicę nad tunelem trasy WZ i...

    OdpowiedzUsuń
  4. Baron Münchhausen na start.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Witold - dziękuje, niestety jakoś ciągle zapominam o tym żeby robić sobie jakieś większe wersje tych zdjęć ale od dziś będę pamiętał ;)

    @IamI - ten cudak do Os. Panieńska nie należy ale przysłania jego część. Mimo to postanowiłem go wrzucić.

    @Er - z szaconkiem proszę, ja się obok rodziłem i mieszkałem.

    @Marcin - oddadzą i to poleconym priorytetem.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten cudak się nazywa Termometrem :) Heh, 2 tygodnie temu też wrzuciłem zdjęcia z tego osiedla :)

    OdpowiedzUsuń