Osiedle Koło



9 komentarzy:

  1. Dziury w serze to ja bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam wolę serek, ale koło też ujdzie.
    Żartowałem. Wolę Koło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serek Żoliborski jest OK. A dziury w serze na zawsze bedą mi się kojarzyć z serialem Alternatywy 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Syrkusowo tu jakby. Dobre zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sie ci zdjęcie sfalowało.

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie, zastanawiałem się gdzie są w Warszawie takie serowe wiatrołapy, bo wiedziałem że gdzieś je widziałem... Hmm, widzę że są nieco inne od łódzkich: http://tomi.blox.pl/2012/04/The-Ser.html

    OdpowiedzUsuń
  7. @Witold - dziękuję po stokroć :)

    @Er - aaalllllleeee kkkkkktttóóórrree??

    @ToMi - jak to stwierdził Marcin - Syrkusowie mieli dobre xero ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie wyroby. Super to Koło.

    OdpowiedzUsuń
  9. no jak to - które. pierwsze.

    OdpowiedzUsuń