Szpital Przemienienia

8 komentarzy:

  1. PS, funkcja "przedwojenna pocztówka".

    Ten pseudo-neą jest paskudny, ale lepszy niż szmata, powiewająca tam do niedawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi, old polar albo co. A sama bryła szpitala całkiem dorzeczna zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Marcin - mam taki skrypt w PS ale to nie to:) Jakoś nie pamiętam owej szmaty ale może dlatego, że długo na Pradze nie bywałem.

    @IamI - stara bryła tak, z nowej to już nudą wieje.

    A tak BTW panowie to tu żem na świat przybył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stara, stara.
    Gratulejszyn - jażem się pojawił na tym pięknym, bo jedynym świecie parę kilometrów dalej na wschód, znaczy na Szaserów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na "Szaszerów" byłem raz, na ostrym dyżurze z pobitym kolegą. Dlatego tego miejsca jakoś dobrze nie wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się urodziłem po tej stronie Wisły, gdzie nie trzeba paszportów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby to powiedzieć - nie wybierałem miejscówki do przyjścia na świat, i zdaje się, że tam po prostu był dyżur onego pięknego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, nikt sobie nie wybierał miejscówki a ja tam nie narzekam, przynajmniej na świat przyjęto mnie z praskym faszonem:)

    OdpowiedzUsuń