Gierkówka




Wzbraniałem się długo przed wychodzeniem z blogiem za Warszawę ale w końcu uległem... Od dziś oprócz samej Warszawy czasem pojawią się zdjęcia z Polski. A kiedyś może i z zagramanicy ;) Na pierwszy rzut pójdą widoki z drogi zwanej Gierkówką czyli słynnej ósemeczki. Ile razy bym tamtędy nie jechał ZAWSZE są na niej remonty, modernizacje czy inne wykopki... Co ciekawe nazwa "Gierkówka" nie odnosi się tylko do ósemki, tak nazywane są drogi budowane w latach siedemdziesiątych, za czasów sekretarza Edwarda.

5 komentarzy:

  1. Na tej trasie jest obecnie więcej remontów niż samej trasy. Cóż za piękny autoportret na grand finale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj miałem wątpliwość przyjemność postać tamże. Akurat nie w samym korku od Piotrkowa, ale w Częstochowie. Koszmar, choć i tak dobrze, że w ogóle ta trasa jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. W towarzystwie takich chmur mogę stać nawet godzinę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 1 - budowa wiaduktu w Radziejowicach?

    OdpowiedzUsuń
  5. @Marcin - chciałem się wyciąć ale za dużo bym rzeczy pobocznych stracił ;)

    @IamI - któż na ósemce w jakimś korku nie stał? :)

    @Zbyszek - spłaszczały mi światło, przeklinałem je ile mogłem ale cieszy mnie, że Ci się spodobały :)

    @Er - jakoś chyba tak.

    OdpowiedzUsuń