Sakramentki

5 komentarzy:

  1. Kazik aż miło, ale ostro słonko poświeciło. Niebo ładne, jak z polarka. Szkoda, że się nie da powiększyć ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebo było jesiennie i w oryginale nie tak ładne:) Zrobiłem sobie 3 foty i standardowym narzędziem w PS CS 3 zhadeerzyłem. Polara nie używam bo... nie umiem :) Przeszukałem dysk i większej wersji już nie mam czego pierwszy raz w życiu żałuję:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebo jest przeklejone z wakacji w Chorwacji, trawa przeszczepiona z powitania Gierka, dachówki z osiedla Derby XXXVIII a cienie z "Cienia wielkiej góry" - poza tym wszystko oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, wygląda jak z polarkiem. Nie może być, że nie umiesz, jak się PSie haderzeniem bawisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy próbuję używać polara kończy się to na tym, że szlag mnie potem trafia gdy widzę efekt, więc krótko mówiąc - nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń