Intraco II

5 komentarzy:

  1. To jest jeden z obiektów fotożalowych. Znaczy się, że w latach 80/90 byłem wysoko i w środku ale bez aparatu. I żal zdjęć, których nie zrobiłem, ot co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupia sprawa, bo nie wiem z jakiego powodu, ale bardzo lubię onego patyka. I pamiętam doskonale, jak go budowali, bom mieszkał prawie po sąsiedzku. Czasy reklam Pan-Am'u, Pall-Mall'i i Johnie Walkera. W Pewexie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieżowiec kilkorga imion - Intraco II, Banku Handlowego, Elektrimu... Też go bardzo lubię. A ból Marcina rozumiem bo widok z 35 piętra na Śródmieście w stronę Marszałkowskiej jest bardzo ciekawy:) Szkoda, że nie da się tylko stamtąd normalnie zdjęcia zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wówczas byłem u ciotki w pracy ale raz że nie w głowie mi wtedy było robienie zdjęć z dziwnych miejsc, dwa że człowiekowi młodemu wydaje się, że pewne rzeczy będą zawsze. A tu d...

    OdpowiedzUsuń